Suchergebnisse

37 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22020

Technical politics: Andrew Feenberg's critical theory of technology

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#320172 Versionen verfügbar

Critical Technology: A Social Theory of Personal Computing

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#620082 Versionen verfügbar

Technology and Social Power

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72020

Technical politics : Andrew Feenberg's critical theory of technology

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#109. Februar 2017

Towards reconciliation or mediated non-identity? Feenberg's aesthetic critique of technology

In: Thesis eleven: critical theory and historical sociology, Band 138, Heft 1, S. 81-98

ISSN: 1461-7455, 0725-5136

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112017

Towards reconciliation or mediated non-identity? Feenberg's aesthetic critique of technology

In: Kirkpatrick , G 2017 , ' Towards reconciliation or mediated non-identity? Feenberg's aesthetic critique of technology ' Thesis Eleven , vol 138 , no. 1 , pp. 81-98 . DOI:10.1177/0725513616689391

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1210. Juli 2016

Making games normal: Computer gaming discourse in the 1980s

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 18, Heft 8, S. 1439-1454

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142016

How gaming became sexist:a study of UK gaming magazines, 1981-1995

In: Kirkpatrick , G 2016 , ' How gaming became sexist : a study of UK gaming magazines, 1981-1995 ' Media, Culture & Society , pp. 1-16 . DOI:10.1177/0163443716646177

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft